Uitleg zoekmachine optimalisatie
Hier een kleine uitleg om zoekmachine vriendelijke pagina's te maken in een content management systeem
Stel u heeft een website over koffie en u wilt een artikel maken over lekkere koffie.
U maakt dan een nieuw pagina aan met de titel Lekkere koffie (hou de naam kort en krachtig zonder lidwoorden)
In de pagina zet u bovenaan Lekkere koffie en maakt daar een Kop 1 van.
Na een enter gegeven te hebben begint u uw artikel over koffie en vooral lekkere koffie. Bijv. dat senseo koffie niet lekker is maar gemalen koffie wel lekker is.
Mocht u een tweede paragraaf willen maken in uw artikel en daar een kop boven willen hebben maak daar dan Kop 2 van.
Hier zoals dat er uitziet.
Lekkere koffie
Lekkere koffie wordt nog steeds gemaakt. Meestal van gemalen koffiebonen in een snelfiter machine.
ect.
Koffie verschillen
Senseo koffie is geen echte koffie maar gemalen snelfiter koffie is wel lekker.
ect.
Probeer de zinnen logisch te houden en maak referenties naar andere bronnen van bijv. youtube of Douwe egberts koffie.
De woorden Lekkere koffie worden automatisch meegenomen in de titel en metatags van uw pagina.
Er is uiteraard nog veel meer over zoekmachine optimalisatie te vertellen maar dat zou hier te ver gaan.
Bestudeer het voorbeeld plaatje voor een optimaal opgemaakte pagina
Succes met het vullen van uw website.